Jednym z najczęściej używanych elementów w kampaniach marketingowych POS są standy. Producent reklamowanych wyrobów zwraca na siebie uwagę dzięki nietypowej, wyróżniającej się konstrukcji ekspozycyjnej. W sklepach zawalonych towarami trudno jest podejmować decyzje zakupowe. Jeśli szukamy jakiegoś soku lub kremu, to sklepowe monotonne półki zawierają dziesiątki najróżniejszych produktów z interesującej nas kategorii. Wyróżniający się dzięki ekspozycji na standzie produkt jest wtedy o wiele łatwiejszy do zauważenia i chętniej kupowany.
Pokłon w stronę różnorodności
Specyfika kampanii marketingowych POS jest taka, że uwielbiają one różnorodność. Mają przecież odróżnić promowany towar od innych, wystawianych w nudny, szablonowy sposób. Dlatego nawet same urządzenia ekspozycyjne często są zbudowane w nietypowy sposób, aby swoim wyglądem przyciągać uwagę i kojarzyć się z wyglądem samego produktu lub kolorystyką firmy. Do takich kampanii buduje się specjalne, indywidualnie zaprojektowane standy. Producent tych standów to firma Neodisplay. Posiada ona wieloletnie doświadczenie w wykonywaniu nawet najbardziej nietypowych zamówień.